ברצוננו להודיע, על בחירתה של חגית לוי קדמי למנהלת בית החינוך

הודעה שהוצאה ע"י אילן הדס,
מנהל מחלקת החינוך בדבר בחירת מנהלת לבית החינוך ע"ש רבין בתל- מונד:
ברצוננו להודיע, רשמית, על בחירתה של חגית לוי קדמי למנהלת בית החינוך,
בהמשך למכרז שהתקיים השבוע במועצה.
חגית מגיעה אלינו, לאחר שנים רבות בקריית החינוך "דרור"
ובשנה האחרונה כמנהלת חטיבת הביניים שם.
בימים הקרובים, חגית תציג עצמה בפני צוות בית החינוך.
אנו מאחלים לחגית הצלחה ענקית בתפקידה,
ויודעים שצוות בית החינוך ימשיך להוביל את התלמידים ואת כולנו כפי שהיה בשנים הקודמות.
אנו מודים מכל הלב לדניאלה, שהתגייסה למשימה המורכבת של ניהול בית החינוך,
בהתראה קצרה באמצע שנת הלימודים.
דניאלה פעלה כמנהיגה אמיתית בהתגייסותה, ובאופן בו ניהלה את בית החינוך בתקופה המאתגרת אותה אנו חווים.
היא עשתה זאת במסירות ענקית ובשיתוף פעולה ראוי לציון עם צוות בית החינוך.
בין הישגיה של דניאלה, אני רוצה לציין גם את הצלחתה בניהול תקציב בית החינוך,
כולל פתרון מספר סוגיות לא פשוטות וכן השגת אישור להשתתפות תקציבית הגדולה ביותר עד כה של המועצה בתקציב בית החינוך.
אני מאחל הצלחה לדניאלה ומאמין שנראה אותה בהמשך משתלבת בשדרת הניהול של מערכת החינוך.
אני מקווה שאצלנו.
אני מודה למפקחת בית החינוך – יעל ברקול – על הליווי של המועצה ושל בית החינוך – תמיד, ובמיוחד בתקופה האחרונה.
בברכה,
אילן

ומשולחנה של מנהלת בית החינוך חגית לוי-קדמי:
אני בת 51. אמא לשלוש בנות, תושבת אבן יהודה.
בעלת תואר שני בביולוגיה, תעודת הוראה במדעים, ובוגרת קורס מנהלים –אבני ראשה.
עבדתי בקרית החינוך דרור משנת 1996.

במהלך השנים מילאתי שלל תפקידים בעיקר בחטיבה העליונה, ביניהם:

מורה לביולוגיה, מחנכת, רכזת מקצוע, רכזת שכבה, רכזת פדגוגית וסגנית מנהלת.
בשנה האחרונה ניהלתי את חטיבת הביניים.
אני מאמינה כי עשייה חינוכית משמעותית תורמת לעיצוב אישיותו של התלמיד, מנחילה ערכים ונורמות חברתיות נאותות,
ומהווה מרכיב עיקרי בצמיחתה והתפתחותה של האישיות האינדיבידואלית של כל תלמיד, בדרך להגשמת חלומותיו.
כדי להגיע למצוינות במרחב הלימודי והחברתי, יש לזמן לתלמיד סביבת לימודים איכותית,
מגוונת ומותאמת אישית, תוך טיפוח דיאלוג מתמיד, קשר אישי, ויצירת אקלים חברתי מיטבי.
יחד עם קהילת בית החינוך, הרשות המקומית ומשרד החינוך נמשיך להצעיד את התלמידים למצוינות חברתית ופדגוגית,
תוך הקניית מיומנויות רלוונטיות לחיים משמעותיים במאה ה- 21.